Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçtiğimiz hafta Salihli’de meydana gelen sel felaketinin ardından etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti. Sel felaketinin yaralarının sarılması için çalışmaların devam ettiğini belirten Başkan Dutlulu, afetzedelere toplamda 700 bin TL ayni ve nakdi yardım desteği sağlandığını ifade etti. Böylece, her durumda vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini vurguladı.
Başkan Dutlulu, Salihli programı kapsamında beraberinde Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Genel Sekreter Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ve Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert ile birlikte, sel felaketinden etkilenen vatandaşlarla bir araya geldi. Evlerde yapılan ziyaretlerde vatandaşların talepleri ve ihtiyaçları dinlendi. Başkan Dutlulu, geçmiş olsun dileklerini ileterek, destek mesajı verdi.
“Afetin İlk Gününden Bu Yana Hemşehrilerimizin Yanındayız”
Sel felaketinin ardından Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin ilk andan itibaren sahada olduğunu vurgulayan Başkan Dutlulu, yaraların sarılması için çalışmaların aralıksız sürdüğünü aktardı. Dutlulu, “Sel felaketinin ardından vatandaşlarımızın yaşadığı mağduriyetleri gidermek için tüm imkanlarımızla sahadayız. Zor zamanlarda hemşehrilerimizi yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Selden etkilenen afetzedelere 700 bin TL nakdi yardım ile beyaz eşya desteği sağladık. Manisa’nın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Aşure Programına Katıldı, Pazar Esnafıyla Buluştu
Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına katılan Başkan Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Program sonrasında pazar yerini ziyaret eden Dutlulu, esnafa hayırlı işler dileyerek, vatandaşlarla sohbet etti ve talepleri ile önerileri dinledi. İlçe ziyaretlerine önem verdiklerini belirten Dutlulu, ihtiyaçları yerinde tespit ederek hizmetlerin daha etkin ve verimli bir şekilde sürdürülmesi için vatandaşlarla güçlü bir iletişim içerisinde olacaklarını ifade etti.
Başkan Dutlulu’nun Salihli’deki etkinlikleri, belediyenin sel felaketinin ardından hızlı ve etkin bir şekilde afet yönetimini sağladığını gösterdiği gibi, aynı zamanda toplumsal dayanışmanın önemini de ortaya koydu. Yürütülen yardımlar, afet sonrası dönüşüm sürecinin önemli bir parçası olarak dikkat çekti.












