Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu'nda düzenlenen karne törenine katıldı.
Karne dağıtım programına ilçe kaymakamı Mustafa Yılmaz, ilçe milli eğitim müdürü Coşkun Yener ve ilçe protokolü de katılım gösterdi. Törende sınıfları ziyaret eden Başkan Çırpanoğlu ve diğer protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Çırpanoğlu, çocukların karne sevincini paylaşarak hatıra fotoğrafı çektirdi. Programın kapsamında öğrencilere satranç takımı hediye etti.
Törende konuşan Başkan Çırpanoğlu, "Bugün çocuklarımızın mutluluğunu paylaşmanın sevincini yaşıyoruz. Bir eğitim öğretim yılını emek vererek tamamlayan tüm öğrencilerimizi, onları büyük bir özveriyle yetiştiren öğretmenlerimizi ve ailelerini gönülden tebrik ediyorum. Tüm evlatlarımıza sağlıklı, mutlu ve güzel bir tatil diliyorum." ifadelerini kullandı.
Karne töreninde katılımcıların öğrencilere olan ilgisi dikkat çekti. Başkan Çırpanoğlu ve diğer protokol üyeleri, öğrencilerin başarılarını kutlamak ve onların tatil heyecanını paylaşmak amacıyla etkinliğe katıldılar. Öğrencilerin satranç takımları ile buluşması ise onlara hem eğitim hem de eğlence sağlamak amacıyla düşünülmüştü.
Bu tür etkinliklerin öğrenci ve protokol arasındaki bağı güçlendirdiği belirtilirken, eğitim yılı boyunca gösterilen çabaların meyvelerinin alınmasının da önemine vurgu yapıldı. Özellikle çocukların başarılarını sergileyerek, toplumsal bilincin artırılması ve eğitime verilen önemin pekiştirilmesi hedefleniyor.












